Friday, April 29, 2011

Ku mencari Ku mencari

semalam aku duk mencari barang yang patut aku sediakan untuk ari ahad nie.. ahad nie Hari Pekerja kan!! makna nyer cuti bersambung ari isnin.. yeeehhaaa!! BRAVOOO..

bukannya aku nak buat 'event' ape ape tuk Hari Pekerja nie.. aku maksudkan family Chinbe akan datang umah aku jumpe family aku untuk memulakan langkah pertama dalam menyatukan kami.. barang nye dah dirancang tapi nak mencari nyer agak sukar kerana melibatkan costing.. hua hua hua..

WhatEver... aku cuba nak mencari hari ini juga.. Chinbe sudah sampai di K.L dan operasi mencari barang yg nak kami miliki akan dilaksanakan dalam 24 jam.. demi permintaan family kami, kami turutkan... InsyaAllah berjalan lancar... Aminn..

~~oUt~~

4 comments:

JieJ said...

Congrats sha..and ur shinbe too..cari barang tu jan sampai gaduh2..heheh...

tuLip said...

Thanxx kak j.jiej..hope gitu la x gado2..huhu..

shriza said...

wah...tahniah ye sha...

tuLip said...

thaxx kak..
nanti sha ajak akak yea..