Thursday, April 14, 2011

Tak Mau Lagi Dah....

hari ini aku dah abis azab untuk study exam JPA.. inilah die akibat tak study so kene la repeat paper thn lepas..wait~~wait~~dua paper jer tau..paper pasal PA dan AP LuLuS dgn "cemerlang"...hua,,hua,,hua,,

paper kne repeat tu adalah psl law of gov...ewah speaking laq,,eheks..dengar cam gempaq jer..lagi satu paper psl EO..aku dah teliti mistake aku mase aku jawab exam thn lepas..aku tak tulis seksyen-seksyen yang berkaitan jawapan yg aku tulis tue..gggeeraamm tul la..aku langsung tak study kan..

Haa..semalam dan ari nie aku exam dua-dua paper nie..dua hari sebelum nie aku study sungguh..tak mau kantoi lagi..penat la makcik!! Nak wat keje lain pun keliru sbb asyik pikir buku-buku-buku-buku---->
Nak tengok tv ade citer best pun kat tangan mesti ade buku.. sebelum nak tido pun mesti selak-selak buku dulu..pastikan tagging cukup ke tak..aiihhh..

inilah kitab yang aku baca selama dua ari..stand pakai kotak double A tue..tagging pink dan yellow yang penting..bagi semangat cari jawapan..huhuhu..
dah penat tagging buku, mase pun dah suntuk aku sempat ulangkaji soalan soalan yang penah kuar sebelum nie..cara cam nie la aku dapat tau teknik jawab exam JPA nie..sebelum nie aku tak tau..otak penat dan aku lepak MINUM DULU!! air soya kotak jer..nampak straw hijau tue..huhu..

Bantal strawberry nie la jadi peneman aku selama dua ari..klo tak dapat jawapan mesti aku tumbuk tumbuk die..dush!!dush!!..geram..tapi bile aku penat die la tempat aku alas kepala dan peluk peluk die..eheks!!
dah buat sehabis baik tadi dan harapan agar aku lulus la dalam exam nie..
fokus :---->>>tak mau repeat lagi!! out~~

3 comments:

a.R said...

lulus la tuh..!

yakin!

shriza said...

hehe...insyaAllah lulus, kalau ulang pun tak pe, law mmg ssh nak lulus...

tuLip said...

cik muda;
insyaAllah...

shriza;
aminn...tu la kak iza tapi klo ulang lagi lmbt lg nk sah jawatan..uhukss!! nie nk cube yg terbaek..