Tuesday, April 12, 2011

Pssstt....Dah Sampai Dah,,,

Allah Selamat Kan Kamu..(3 kali nyanyi) 
Selamat Hari Jadi...(3 kali nyanyi jugak)
Happy Birthday to you...(yang ni pun 3 kali nyanyi...)

Inilah die nyanyian yg kte akan dengar sekali setahun dlm hidup kte..itu tandanya kte panjang umo dan dimurahkan rezeki di atas dunia NYA..DIA masih memberi kte bernafas di dunia yang fana ini..Amin..

Ape pun aku bersyukur, aku masih merasai detik ulang tahun kelahiran aku yang ke 25..wah,,banyak angka sudah..dan aku berharap setiap angka yg aku terima nie membawa banyak pengalaman hidup yang akan aku tempuh nanti..well orang kate bilangan angka tak menunjukkan ape ape..cara hidup kte yang menunjukkan kematangan diri kpd orang lain...hehehe..

Kepada Mama dan Abah..walaupun mereka tak bersama di sisi aku pada hari ini seperti mana 7 tahun yang dulu, aku tetap anggap mereka sentiasa bersama aku untuk menggembirakan aku...Mama--Abah i luv u so much!! Kak Long doakan kebahagiaan Mama---Abah bersama insan yang tersayang..Aminn..

Tak lupe kepada kawan kawan...haaa..citer psl kawan kawan selepas ketiadaan sambutan ibu bapa aku, kawan kawan la yang menggantikan tempat mereka..aku ingat lagi bdk umah Casaria : Nisa Kirah Daia Zah Ayu Pekjah Huda hehehe..Pastu ade laq bodyguard yg sllu jOin ktorg tue : Hud Fir Dan Add selama 3 tahun ktorg berkawan mesti ade idea pelik dan jahat akan ktorg buat untuk hari jadi masing2..Bile diingatkan cam budak2..
hahaha..Kenangan Casaria..out~~

Haiii.....birthday aku dah datang lagi..selamat datang umor aku yang membawa satu angka untuk menambah umor yang tahun lepas..Terima Kasih 12 April 2011..haha..i love dis date..mmmuuuaaahhhh!!


8 comments:

akmadablueberry said...

yang oii..

happy birthday..may god bless u ya..sensorang la kau pepagi bufday ko kat umah tu...hehehehhe..

tuLip said...

yuuppp..

thanxx...yolah sambut dgn buku buku nie ha..sok nak g perang otak & tgn..hahaha..

a.R said...

nah hadia tuk kamu...

http://sipenyapuburuk.blogspot.com/2011/04/pagi-hey-papat-come-lets-nyanyi-lagu.html

tuLip said...

hehehe..thaxx aze comey..

so cute wish nie..siap entry lagi..thxx a lot..

p/s : kte perasan msg wish tue..kte dah tdo..penat tgk buku2 nie..huhu..

thxx..ummuaahh!!

Diyanieee said...

happy birtday..
semoga sihat selalu dan di murahkan rezeki yaaa :)

~..UdadyaNNa..~ said...

hari nie enn..enn..hehehe..epy besday scha..bile bole open table nie..hihi..

JieJ said...

Sha..Happy Birthday to you..semoga happy selalu..dan...aku terkejut coz tarikh bday ko sama ngan RJ aku..hahahha...Happy Birthday for both of you..

ddlea said...

Happy birthday dear. Age ain't nothing, it's just a number. May Allah bless u and happiness through out a year.