Thursday, April 7, 2011

Thanxxx AKPK

Tadi aku pergi kursus pengurusan kewangan berkesan anjuran BPSK..aku suka kalau part2 psikologi nie..mula nya aku malas nak g kursus cam nie..aku rase cam bosan tapi gagah gak la pergi sebab nak cukupkan kursus 7 hari kan...Aku pergi la dgn harapan dapat ilmu dgn jayanya..Sampai je sana mase perasmian kursus nie aku dh tgk de org pakai uniform AKPK..aku rase cam kenal 4 huruf nie..A..K..P..K..


Haaaa....rupenye baru aku teringat yang aku suke tgk pasal diorg kat tv..hehe..aku dah lama nak jumpe org AKPK..bukan ape bkn ade masalah kewangan..skng nie masih mampu lagi cume aku nak lebih tau cam mane nak urus pendapatan lebih baik dari skng...jadi nyer dgn sungguh aku dgr ceramah dr diorg..memang best sangat..huhuhu..

ape pun aku betui terkena bile penceramah tu bagitau cara - cara jimat cermat..salah satu adalah KURANGKAN TGK WAYANG, TGK DVD...memang sentappp!! cam ne nak wat aku suke tgk wayang..freshhhh!!

haa..lagi satu pasal penggunaan kad kredit..aku baru nak feeling pakai kan..bak kate Kema..leret saja...pastu bleh lak penceramah wat kesimpulan sendiri org yang pakai kad kredit nie nak bercuti ke Bandung...nak amek ko sebiji...cam tau2 jer kan..hahahaha....tapi tak ape penceramah kate bleh pakai kad kredit asalkan pakai secara bijak dan cermat..fuhhh..lega!! hehehe..

Kepada kawan2 aku yang ingin mengetahui secara mendalam tentang pengurusan kewangan sendiri bleh la jumpe org AKPK nie..diorg mmg pakar..dekat je kat KL nie alamat die :

Kuala Lumpur
Aras 8, Maju Junction Mall
1001 Jalan Sultan Ismail
50250 Kuala Lumpur
Tel: 603 2616 7766
Fax: 603 2616 7601

Semoga berjaya wahai kawan2 ku.....!!!

2 comments:

a.R said...

hehehe..terasa

tuLip said...

hehehe..seeennntaaapppp hahaha..