Sunday, May 29, 2011

Imuniti Untuk Fina!!!

Tahniah kepada Fina AF9 untuk minggu ke-8 nie sebab telah menakluk hati Principal dan Teachers di Fakulti AF9 bagi memiliki Imuniti dari mereka. Tahniah jugak kerana telah menarik perhatian pengundi pengundi di luar sini untuk mengundi sehingga ke tempat Pertama minggu ini.

Pihak juri amat meninati dia nie terutama Abg Botak sorang nie..Hattan. Yelah "my baby " katakan.. kalau Ogy dia kritik tak berat sebelah..klo tak suka gile gile die kritik..tapi klo show baek punyerr die puji abis sampai bangun sambil tepuk tgn untuk beri penghargaan.

Fina!!! ko memang hebat di mata peminat hiburan muzik di tanah air kite... aku nie salah sorang peminat hiburan muzik di tanah air kite juga.. tapi malang nya aku tak berapa berkenan gaya ko dalam diari AF9.. ko perlu banyak belajar dari segi komunikasi dan perasaan cemburu yang agak telus ko bercerita terhadap kawan kawan yang laen dalam AF9.

Aku adalah peminat AF dari 1 hingga sekarang..Aku tak peduli apa org kate AF sekarang nie dah tak best cam dulu..bagi aku klo dah minat dgn hiburan muzik tanah air mesti tau semua nya.. Paling kurang pun tau lagu baru..penyanyi baru..huuhuu..

Fina...selalu berada di tangga yang tercorot dan tak terkejut la klo undian untuk die akan naik ke tangga teratas lepas buat persembahan. Suara dan persembahan tidak dinafikan meman Mantap bak tagline si Azri.. Jadinya untuk minggu depan tak de la Fina buat persembahan sebab Imuniti sudah jadi miliknya.. Tahniah sekali lagi..

Semoga aku menonton persembahan Finalist AF kali ini penuh semangat dan lebih matang untuk terus berjaya seperti Senior-Senior anda sebelum ini.. Out~~~

No comments: