Monday, June 6, 2011

Konsert Akhir AF9

Sabtu lepas aku tak tengok konsert semifinal sbb aku on da way pegi melaka ade sedara kawin.. Mengelupur la kitaorg nak tau sape next akan tersingkir.. ikut firasat aku Azri akan keluar.. Tapi lepas teka teki dah terjawab bile on da way balik kL nak ke Sentul laq, kitaorg dengar DJ Era bgtau yang 4 finalis akan buat persembahan Akhir.. Terkejut beruk Mak Yeah la bile nama Erul tak de sebut.. perghh!! tak sangka AKHIRNYA kuar jgk kau yea..hehe.. lagi satu paling aku terkezut Konsert Akhir kali ini akan diadakan di Dataran Putrajaya dan terkezut lagi hari Ahad baru bertanding..  Memang AKADEMI FANTASIA penuh KEZUTAN..!!!
Errmmm..aku rasa cam nak layan Konsert Akhir nie la kat Dataran nie.. yelah kan AF yang last nie..pas nie tak de tmpt aku nk cube nasib nyanyi laq..Banyak kenangan aku sbg calon pelajar AF..memang AF meninggalkan banyak kenangan..CaYaLah.. Citer pasal kenangan kan aku teringat konsert Kenangan AFNIL akan diadakan pada Sabtu nie..ooo patut la konsert buat ari Ahad..rupanya nak wat Konsert Kenangan AFNIL dan dalam konsert nie akan berkumpul nya wakil dari semua AF1 hingga AF9 untuk bertanding kembali untuk merebutkan hadiah yang ditawarkan..untuk AF1 hingga AF8 tak tahu lg siapa akan hantar wakil untuk bertanding..Yang tahu adalah AF9 iaitu RAQIB akan bertanding utk menaikkan nama AF9..huhu..

No comments: