Sunday, May 15, 2011

TV HD yang teruja kan diri!!!

salam semua.. dah dua hari aku di kampung duk dgn makcik aku sempena cuti yang panjang nie. cuti nie aku berkorban untuk persediaan barang hantaran tunang aku tak berapa lama lagi nie. aku kene wat awal awal sebab makcik aku nak bercuti ke oversea.. Bandung tue..huhu.. ish aku tercabar betui sebab aku lambat lagi nak pegi nie.. hai cepat la tarikh nak terbang nie.. huhuhu..

ha..aku nak ceritakan tentang ape aku teruja bila nampak benda nie.. aku tengok umah makcik aku dah de tv HD.. walah wei!!! aku jeles la.. aku NAKKKKKK!! astro Beyond dah ade tinggal tv HD yang tak der jer.. teruja la.. TOLONGGGG!!! AKU NAKKK!! agak nyer bila la aku nak dapat tv HD nie..

dah dua malam aku tido umah die, punyer teruja asyik tengok movie HD jer.. fuhh memang MANTAP.. hai lil' scha.. ko kene bersabar..arghhhh!!



1 comment:

wawa pucha said...

haha na tengok sllu datang umah :D