Friday, March 11, 2011

Syahadat Cinta.....

Aku pernah tgk novel "Syahadat Cinta" di kedai2 buku ternama... Tapi hati aku tak tergerak nak beli nyer..

Dengan tak sengaja pulak tu aku terbaca kat Info Astro ada citer "Syahadat Cinta" laq semalam...

Ape lagi aku layan la..Aku mmg tak kan katakan TAK NAK!! mesti NAK!! nyer..

Aku mula pasang strategik aku siapkan iron baju dulu utk keje ari Jumaat, pastu aku trus tebar tOtO kat dpn TV lepak abis....hua hua hua...

Mula2 aku layan sorang,pastu dtg la Aze nak tgk gak sambil lipat kain..Dlm mula2 tgk tu aku biase2 jer..tak hayati sgt tp bile Aze kate muka Hero nyer 'Ariff Rahman' tu hensem aku mula fOkus...mmg hensem n cute..Aze mula suke kat Hero nie IQBAL nama watak die..huhu..

Dah sudah tu laq...tgh2 khusyuk tgk tetibe masuk laq ade Hero lain..Same Hensem cam IQBAL...Aze mula 'keriru'....hek hek hek..nak pilih mane satu..last2 die pilih RAHMAT (Hero same Hensem cam IQBAL tu la....) dan aku pilih IQBAL...mmg cun..hua hua..

Dalam citer nie lak ramai hero2 yg bleh tahan rupe dan kacak nyer..Al Maklum la citer psl bdk2 belajar Tentang Islam kat sekolah pondok Agama..so sejuk je tgk muke diorg nie...

Yang lagi kelakar, time citer nie tgh konflik....Masuk laq bdk2 pelajar lain acting dan ramai2 laq tue...
Aze mule merOyan dgn berkata "aish...manu satu nak pilih nie...ramai yg hensem2..huhuhu"
Aku tergelak habis time tue... Aku layan citer nie sampai habis.. Walaupun de Emo2 skit..
Tapi citer nie perlu lebih LoGik skit..tu saje...

Nak Try Cari Balik Novel Nie...Mungkin Lagi Feeling Baca dari Tgk Filem kot.....


Poster Filem "Syahadat Cinta"

Ehsan tolong sampaikan surat mohon maaf dari Iqbal untuk Aisyah kerna telah persendakan Aisyah

Iqbal mencintai Zainab yang bertudung biru tetapi tidak kesampaian


Inilah lelaki yang Aze minat dalam citer nie...Cute kan..Ehh..tak jelas..tak pe kat bwh nie lagi jelas..


Jeng,,,Jeng,,,Jeng...... Ini Dia..
Aku laq yang ini...


My Sweet HerO...



2 comments:

a.R said...

arghhhh...arghhh....arghhh.... keriru nak pilih yang mana satuuuuuuu.......!!

tuLip said...

aze
~ha tu die...keriru kan..huhuhu..ape2 pun your Zzzziizzzaannn dihati...