Friday, March 25, 2011

Hang Pa Semua Mesti Semangat!!!!

Duk umah sorang malam nie..Cik Muda & Akma da blueberry ade hal family..sebelum tue aku doakan kat Ayah Cik Muda selamat menjalani operation dan Kakak Akma da blueberry cepat sembuh..Semoga ALLAH  meringankan beban tanggungan mereka selepas nie..AMINN..

Dalam selepas bacaan Yassin utk mereka, tetiba aku letih sgt..yelah kaw..kaw..training netball td..sepatutnyer ktorg ade frendly dgn cikgu-cikgu sekolah presint 14 tmpt sllu ktorg training tue..tapi di batalkan..aku pun tak tau pe puncer nyer..Training seperti biase ari nie..

Aikk..ktorg ingat cam biase tau sekali ktorg sampai kat court netball ade bahagian lain training kat situ la...aku tak kenal bahagian mane..Dah lame skit baru ktorg tny rupenyer bahagian audit..eheeeekk..Diorg ajak frendly la..hahaha..


Kecut gak aku nie!!! tapi ktorg belasah jer..men cam lagak teror hahahaha...Dalam lagak teror nie..rupenyer teror betui..hahaha..2 kali diorg mintak stop game sbb dah pancit..mase tu dh kalah 8-0..huhu..tak ape lgpun diorang baru nk wat strategik..

Lame gak ktorg rehat sbb nk tggu diorg pasang strategik..lebih kurang 10minit ktorg sambung men balik..nie betui2..diorg nk kira mata 0-0 semula..okey ktorg terima..men punyer men..makin hebat gak diorg nie..ade mata gak la diorg..TETAP BPPA menang frendly 14-8..huuhuuhuuu...

Inilah punce trus semangat untuk game sabtu nie...Marilah datang sokong ramai2 untuk BPPA...

           Majulah Sukan Untuk BPPA....
         kelas gitu....






No comments: