Friday, March 18, 2011

Siapa Juara Raja Lawak 5????

Ini juara tahun2 sudah..tahun siapa laq yg jd juara???
Musim Pertama : Yus (tak famous sgt)
Musim Kedua : Nabil (cam2 kontroversi..)
Musim Ketiga : Sepah (Lalalitamplom...)
Musim Keempat : Kecik (tak berapa terkenal...)


Orang kate ikut survey aku, raja lawak musim 5 nie tak best.. Mmg di akui mmg xbest bagi keseluruhan peserta nya..kebanyakan nyer syOk sendiri..cuma de beberapa peserta jer yg di kire OkeY la.. cam R2 dan Balas...
Lawak diorg mmg konsisten dan slumber...Ada gaya..
Kalau peserta single aku tak de calon best..sampai nak final nie ade sorang peserta best laq lawak die..name nyer Man..baru nak tunjuk belang.. Bagi aku peserta musim nie kurang ummmpphh!! Nak final baru tunjuk skill masing2..

Yang paling biase aku tgk raja lawak kali nie adalah pengacara yg tak henti2 wat penonton gelak sakan.. Zizan & Johan...Aku tak kan lepas tgk persembahan diorg terutama mase nak umumkan peserta kuar.. Aku akan senyum dan gelak dulu sblm diorg wat lawak..sbb aku tgk muka diorg pun dah lawak..
Jadinye,malam nie aku tak sabar nak tgk lawak diorg selain peserta yang nak cukupkan korem jer..huhuhu..
Balas, R2 dan Man...Finalis Raja Lawak 5 2011

Johan & Zizan u r da best!!

Finalis Raja Lawak 5

                             Macho la konon =)

3 comments:

akmadablueberry said...

aku la juara nya.. =p

tuLip said...

juara gelak kat dpn tv..huhuuhuhuhu..mlm nie kte berpesta...

a.R said...

saya cintakan Zizan... i leb u la Zizan!!! wahaaaa~