Monday, February 25, 2013

Rock 2 : Rimba Bara Kembali

Minggu nie aku rasa cam banyak movie best2 nak tayang..ermm cam nak layan je sebelum aku  delivery Gegirl dalam perut nie..huhu.. rupanya movie yang boleh mengimbau kenangan zaman aku study dulu dah masuk season 2.."Rock Ooo..Rimba Bara Kembali"..

yeah..kenangan yang aku tak dapt lupakan dimana antara aku dan sahabat aku di rumah sewa zaman study..kalau kamu sume lupa siapa meh aku tunjuk balik sebab aku penah jadikan dia entry aku sebelum nie..klik di sini..

Ha..dah tau kan siapa..itulah Mak (gelaran kami untuk dia masa study dulu..) Pada masa tue, sebenarnya aku tak tahu die nie penggemar movie juga cam housemate lain. tetiba satu hari die suh aku buka movie Rock..Rock yang season 1st la kan. aku pun layan..aku pun lupa ntah dari mane kami dapat cd movie tue. klo tanya Mak mesti dia ingatkan. Aku pun buka dan tengok berdua..Layan rupanya citer nie sampai kami berdua dah hafal dialog dalam movie nie.. yang kelakarnya watak utama dalam movie nie dah amik sorang satu..watak Amy Mat Piah : Mak punye..watak Black Rimba Bara : aku punye..hahahaha..kelakar abis..
sekarang Rock 2 : "Rimba Bara Kembali" dah kembali..aku harap Mak ingat dengan movie nie kan..dia memang penggemar rock.. hehehe..

Meh kite tengok dulu sebahagian movie nie..

Ini lah watak utama dalam movie nie..Amy Mat Piah lakonan Que Haidar..Pekin pulak watak baru dalam movie nie..

Vokalis Amy Mat Piah dan kumpulan Rimba Bara (dalam sungai ke tasik tue..)
Kumpulan Malaikat Maut dan vokalis Zul Kapan (Sofi Jikan)


Kumpulan Rimba Bara pergi jamming
Amy masih lagi menjual ais kacang dia..punca pendapatan dari Rock Season 1

Kawan-kawan yang minat lagu rock, jOm la kita pegi tengok movie.
 Lagu-lagu dia pun best..layan habis..antara lagu best :
Cintamu Mekar Di Hati, Dari Kacamata & Sendiri (May)
Meniti Titian Usang, Rozana & Pawana (Search)
Ku Di Halaman Rindu (Lefthanded)
Tika Dan Saat Ini (Medicine)
Sejuta Wajah, Teratai (Sweet Charity)
 Untukmu Sayang (Febian)
Misteri Mimpi Syakila & Intanku Kesepian (Wings)
Srikandi Cintaku (Bloodshed)
 Suci Dalam Debu (Iklim)
Selamat Menonton...

No comments: