Monday, February 18, 2013

F.Elai Teh Tarik

Menarik tak entry aku kali nie? Tau tak ape F.Elai? Xpe nanti aku akan ceritakan..hehe..Shinbe bagitahu aku ada kedai makan Chapati dan Teh Tarik sedap dan terbaik. Dia dengan Ofismate dia dah pekena dulu.. 

Meh la pekena Chapati dan Teh Tarik di kedai artis terkenal nie..walaupun dia dah bersalin tapi aku tetap nak promote kedai dia.. Faezah Elai..hehehe.. F tu Faezah la..huhu..kedai makan dia terletak di Sg Besi bangunan baru. Alamat nya Jalan Tasik Utama 10, Medan Niaga Tasik Damai.. berdepan dengan Old Town Sg Besi..



Aku tak sempat nak amik gambar makanan Chapati dan Teh Tarik yang aku dan Shinbe makan sebab teruja tengok Chapati yang dihidangkan..huhu.. Kami sempat bersembang dengan mak dan ayah Faezah Elai mengenai perniagaan nie..

Ayah Faezah yang pandai mencanai Chapati nie sebab turun-temurun resepi dan perniagaan keluarga dari muda lagi.. Ooo..gitu rupanya. Syok dengar pengalaman ayah Faezah berniaga Chapati nie..hehe..dalam dengar celoteh ayah dan mak Faezah, sampailah Faezah dan adik nya Suzana Elai.. Aku sempat bergambar dengan Faezah sebelum balik..hehe..


Sama-sama mengandungkan..tapi Faezah dah ada baby dulu..aku masih menunggu hari..huhu..

No comments: