Saturday, July 9, 2011

Teruja Makan Buffet J.W Marriot Hotel

sebelum bercerita panjang aku nak say THANXX kat Sis Jiejah for da lunch at hotel-hotel la..hehehe..memang klas la tmpt nie.. aku bersyukur dgn rezeki yg dtg tghari tadi..hebat sgt hidangan nya.. hehehe.. Sis Jiejah tanya aku mkn Dim Sum tak?? aku kate makan..pastu Kema kata batalkan hasrat kite nak pegi pasar tani rehat nanti.. we all nak lunch kat J.W Marriot Hotel.. wahhh!! aku layan kan ajer.. siap pesan pakai kasut tumit tinggi yea..konon nak g meeting kat sane..hahahaha..klakar abis..huhu..
inilah restoran ktorg pegi makan..hehehe..Summer Palace Restaurant.. ktorg duk tepi tingkap tue..belah kanan..hehehe.. feeling tgk kolam renang kat bwh tue..huhu..
klo tau kolam renang besar cam nie dah lama aku bwk baju nak mandi kat sini..huhu..ape kan daya feelling tengok jer..huhuhu..
aku tersenyum dan bergaya bila makanan dah sampai..huhuhu..rupenye buffet kat sini pelayan akan dtg hantar makanan kite..penuh gaya pelayan restoran kat sini..walahhh weyy!!
inilah die hidangan pertama Dim Sum.. aku tak bape kenal nama dan jenama makanan nie..aku makan jer,,tapi yg aku tau inilah rupe hidangan Dim Sum yg pelbagai jenis rase, bentuk dan gaya persembahan hidangan die..memang teruja betoi.. dalam byk-byk makanan yg aku makan paling aku feveret yang nie...
Jeng..Jeng..Jeng Butter Pau..memang lazat sesangat sangat la..sampai aku minta kat Sis Jiejah suh pelayan tue tukar makanan Dim Sum yang kitorang tak makan tue ke Butter Pau nie..si Kema pun memang feveret la..huhhuhuu..

Ape pun aku nak say THANXX again to Sis Jiejah for dis lunch..tanpa Sis Jiejah tak de la aku merasa makanan yang mewah dan lazat cam nie..bak kata Kema inilah sekali seumur hidup..huhuhu..

Out~peace~~

2 comments:

JieJ said...

No hal lah sha..rezeki Allah kita share..esok lusa korang pula belanja aku..heheh..

tuLip said...

insyaAllah..nanti tggu aku kawin nanti..mesti aku blanja punya la..