Monday, July 25, 2011

Tanda Syazreel untuk Shaheeza

Selesai sudah majlis pertunangan kami..23 Julai 2011 tarikh keramat aku..wahlawey,, hehe.. akhirnya aku dan Chibe akan bersatu..cewah,,. Ape pun aku nak ucapkan Terima Kasih kepada sume ahli keluarga aku yg bertungkus lumus dalam persiapan majls aku nie.. Kepada kawan-kawan aku juga yg sudi hadir setelah aku jemput..yang tak hadir tue aku memahami mungkin ada agenda tersendiri.. kawan yg hadir tue Akma dan Mama Linda memang 'Klas Ko Maria' sampai jugak ke rumah mak ayah aku..sebab ape tau aku mention macam nie sebab nye aku bagi alamat salah,, no lorong tertukar no..hehehe..memang kesian kat diorg..by da way aku nak say sory sgt tapi korang sampai gak kan..huhu..

mini pelamin pertunangan aku..aku suka sangat design die..simple and nice..

aku lepas di touch-up..make-up die pun aku suke..nampak natural..huhu..saat menanti ibu Chinbe sarungkan cincin..

inilah tanda Syazreel untuk Shaheeza.. mekasih sayang!!

OUT~~peace~~

3 comments:

akmadablueberry said...

congrats beb!! =)

a.R said...

tahniah juga dr saye.! sori tak dapat datang.... semoga bahagia yep my fren.!

~..UdadyaNNa..~ said...

tahniaaahhhhhh...ko nampak cantik la beb..!!~~