Monday, July 11, 2011

diana amir yang cute!!

sampai jer aku kat umah malam tadi, aku terus on tv dan aku terlayan citer Aku Masih Dara.. aku tak penah tengok citer nie..kuar juga kat tv..hehehe.. tetiba aku tengok salah sorang pelakon nie..Diana Amir..memang cute,,aku suka tengok gaya lakonan die..ada gaya..watak die dlm citer nie jadi minah senget skit..ala-ala liar la.. aku suka die berlakon cam tue..hehehe..
Nama sebenarnya Nurdiyana Amir, umo sebaya aku..die muda 2 bln jer..hehe..die nie lahir kat England tapi asalnya dari Johor..weyy,,patut la lawa lahir kat luar negara rupenye..huhu..Mula mula die berlakon dalam drama Impian dan Impian 2.. lakonan die kat sini nampak kekok skit la.yeala mula mula berlakon kot..
nama watak diana dalam drama Impian adalah Aleeya atau Leeya.. die adalah sepupu Illyana dalam drama nie..hehehe.. inilah klik Aleeya berlakon bersama dalam drama nie..
yang bertudung tue aku tak kenal tapi yang dua lagi nie kenal gak la..sorang nie artis AF4 Lufya dan sorang nie penah berlakon dalam Cun watak Manis ada kerbau tue..hehehe..
nie wajah terbaru diana mase nie anugerah FFM..penampilan yang agak gempak.nie mesti lepas shot filem 3,2,1..cinta..yang aku kenal die dari filem Aku Masih Dara, die jadi salah sorang heroin dalam filem nie..pergh!! watak die memang klas,,seksi habis..hehehe..
dalam filem nie die berlakon dengan hero rebutan..Farid Kamil.. jadi loving couple.. Terbaek arrr!! aku suke watak die mase nie.. natural sangat..
kemudian insaf.. pakai baju kurung dah tak seksi dah..pakai tudung..comey jer muke die..huhuhuhu..
mase nie buat promosi filem Aku Masih Dara.. minah arab la lak nampaknye..huhu.. Lepas famous dengan filem nie, diana tak stop cam tue jer,,die teruskan berlakon dengan filem tengah popular gak, 3,2,1 Cinta..aku dah tengok..memang teruja la sbb die comey sangat jadi tomboy..huhuuhu..
diana berlakon lagi dengan Farid Kamil..pastu ada hero tambahan kan..Piere Andre..fulamak..hero mantap-mantap diana dapat..comey la die dalam filem nie..hehehe..ganas nak mampusssss..
inilah diana amir yang akan terus bersinar dan bergemerlapan dalam bidang lakonan dan akan membawa pelbagai watak lagi selain watak sedia ada sekarang..
dan seterusnya..agak sape la BF diana erk??? hehehe..bile diana nak kawinnn??? pakai baju pengantin dah cantik dah...very ladies....
aku ucapkan semoga berjaya dan terus berjaya dalam karier lakonan dan terus dikenali ramai dengan peminat.....

OUT~~peace~~

2 comments:

~..UdadyaNNa..~ said...

ekk..diana!!!! aku ker?? hoho..

tuLip said...

ehhh..tolong skit..DIANA AMIR YEA!!.. hehehe..
ko pun cute jugak..ko tak brlakon lagi comey!! hehe..