Thursday, January 3, 2013

Selamat Hari Jadi Ayah..

31 Disember 2012 tarikh akhir tahun bagi tahun 2012 tetapi bukan bermakna berakhir segalanya kenangan di sini..hehehe..sebenarnya aku nak ucapkan Selamat hari Jadi kepada ayah mertua aku..Ayah Shinbe yang sambut hari jadi pada hujung tahun setiap tahun..sian ayah mertua aku nie..tapi tak mengapa orang lain 'selebret' tahun baru kami sambut hari jadi ayah..huhu..

Tanpa plan yang terperinci dari aku, Shinbe, Ibu (ibu mertua aku..) ataupun Pochet (adik ipar aku..). Ibu plan nak bawak ayah pegi makan steambot kat Redwok, Bangi..Not bad juga kat situ sebab nie kali kedua aku pegi makan kat situ masa posa dulu. 

Petang tue aku dan Shinbe pegi beli hadiah dan kek.. Ibu tugasnya bawak ayah aje pegi Redwok..tepat jam 8.30 malam kami sampai kat situ, diorang tak sampai lagi. Kami pun ready kek dan periuk steam didih.. Sampai jer ibu ayah dan Pochet..kami suh ayah duk dulu dan wish Besday kat ayah..huhu..

Sebelum potong kek, ayah minta kami semua tadah tangan untuk bacaan doa kesyukuran..Amin..


Sebelah ayah, tue la Pochet adik ipar aku..huhu..


Ape pun Ayah..Selamat Hari Jadi..Semoga Dikurniakan Kesihatan Yang Baik dan Umur Yang Panjang!!

No comments: