Thursday, December 20, 2012

Perkahwinan Cucu Don

Salam..kalau awak sume masih ingat aku ade publish satu story mengenai Dah Besar Cucu Cucu Tok Don hehe..mase tue aku publish mengenai pertunangan kami tapi lar nie aku nak story mengenai selesainya ijab kabul cucu-cucu Tok Don nie..hehe..

Tulip & Shinbe
Perkahwinan Tulip atau budak kampung panggil aku Jaja..haha..(bocor sudah kan..) dengan Shinbe.. Pernikahan aku telah berlangsung pada 1 Jun 2012 di Cheras.. Hari Persandingan kami telah berlangsung pada esok hari 2 Jun 2012 dan Hari Bertandang ke rumah Shinbe esok nya lagi 3 Jun 2012..Kami buat satu minggu sekali je..senang lagipun rumah family aku dengan Shinbe bukan jauh sangat pun..Cheras-Serdang..hehehe.. Alhamdulillah semua berjalan lancar..Amin dan sekarang aku dah pun mengandung.. Bunting pelamin katanya...hehe..InsyaAllah kalau takde aral melintang kami akan dikurniakan baby gurl tahun depan...doakan aku selamat yea..Amin..

Yoep & AJ
Perkahwinan mereka nie diadakan di Kedah dan Perak..tue dia..kami pegi pernikahan diorang kat Alor Setar, Kedah..mai jauh nie..Alhamdulillah mereka selamat bernikah pada 24 Ogos 2012 di Alor Setar, Kedah. Hari Persandingan mereka pada 25 Ogos 2012 dan Hari Bertandang rumah Yoep 1 September 2012.. Perkahwinan mereka nie penuh dengan lip-lap-lip-lap..Maklumla AJ nye suke lip-lap-lip-lap..huhu..agaknya lar kan..Yang Yoep nie steady jer..huhu..mereka nie tiada apa-apa perkembangan tentang baby..maybe belum rezeki lagi kan..doakan mereka cepat-cepat ada baby yea..Amin..

Asmah & Hazmir
Perkahwinan mereka nie pula baru je minggu lepas berlangsung.. Mereka bernikah pada 1 Disember 2012. Hari Persandingan mereka pula pada 2 Disember 2012.. tapi mereka tidak adakan Hari Bertandang di rumah lelaki.. hanya kenduri doa selamat sahaja..tak pe la..Tapi meriah juga majlis perkahwinan mereka sebab persediaan perkahwinan mereka cara kampung..cara gotong royong..best sangat..aku rasa cam dah lama tak buat kenduri kendara besar besaran di rumah kampung tue..meriah sangat.. siap ada pertandingan Karaoke untuk ahli keluarga lagi..sayangnya pengantin tak mau nyanyi la..segan katanya..hehehe.. Ape pun Selamat Pengantin Baru buat Kak Watie dan Abg Hazmir selamat menjalani kehidupan baru yea..Amin..

Buat Arwah Tok Don..kami dari Cucu-Cucu doakan roh Tok dicucuri rahmat dan berada disisiMU YA ALLAH.. AL-FATIHAH...

Kami sayang Tok Don...!!




No comments: