Friday, March 23, 2012

AGM PUSPANITA KPM

Penghulu hari mesyuarat Puspanita KPM berlangsung.. sampai je ofis, aku dan mem alyn pegi beli breakfirst nanti lapar lak masa AGM.. lepas breakfirst berlepas la kami ke dewan persidangan.. tup..tup sampai jer aku tak paham nak daftar kat mane.. banyak sangat meja pendaftaran.. rupanya kene isi borang untuk dapatkan buku laporan, no.bertuah dan kupon makan.. Sesedap rasa je daftar, masuk je dewan penuh mak aii.. nasib baik tak "setalam lagi" duk bawah cam AGM MESCA..dapat gak duk kat kusi tapi kusi tak empuk..sakit ehem-ehem.. 
Hampir 2 jam berlangsung acara AGM, nak minum pagi satu bab, sedey jer sebab tak dapat makan kuih.. kuih dah abis..hik..hik..sedey.. dapat minum jer..yealakan nama pun minum pagi..hehe.. Lepas je minum sambung lagi 2 jam dengan laporan AGM.. dalam masa dengar laporan dibentangkan, sibuk urusetia edar "doorgift" untuk ahli.. agak teruja dapat "doorgift" sebab nak pilih kaler.. tapi aku tak pilih sangat sebab dapat pun agak lawa dan kaler tak pernah ada kan..
Selesai jer AGM, tiba masa nya cabutan bertuah..sebelum tue aku nak ingat balik masa pendaftaran,  no. bertuah yang aku masukkan dalam balang banyak kali aku doa,hembus bagi bertuah..hahaha..rupanya menjadi..bertuah aku ari nie..mungkin kebetulan aku hembus-hembus tue..aik..aku tak baca ape-ape eh..cume hembus gurau-gurau.. kebetulan jer.. ape pun no.cabutan bertuah aku agak awal dicabut..di antara 10 terawal..hehe..Thanks PUSPANITA!!
Mem Alyn, Sis Ayu dan Sis Ras agak tension dengan no.cabutan bertuah diorang yang tak naik-naik.. kelakar aku layan gelagat diorang asyik dengar bahagian lain jer bertuah..huhu..Tapi dalam dengar no.cabutan bertuah, diorang main teka teki dengan hadiah aku dapat..Mem Alyn kata kain baju..Sis Ayu kata lak buku.. ha ape agak nye kan.. Balik ofis jer, pulun aku buka..uish memang tak sangka nama bahagian yang tertera kat kotak tue bagi hadiah cam nie..bahagian aku cume bagi Tipuwear jer.. hehe.. nasib baik staf bahagian aku yang bertuah tak dapat balik Tipuwear.. Dan inilah hadiah aku dapat..Tak kisah la murah ke mahal cuma aku hargai..THANKS again!!

No comments: