Tuesday, February 14, 2012

arghh..cepat nya!!

terkejut aku bile aku tengok timeline diari aku dah nak sampai hari aku nak kawin..lagi 3 bulan lebih je lagi.. rupanya dah aku hampir siapkan sepenuhnya persiapan perkahwinan aku.. Alhamdulillah.. okey, sekarang benda penting yang aku kejar adalah persiapan segala dokumen nikah aku dan Shinbe.. Shinbe paling tension dalam bab isi borang nikah sebab maklumat dia paling banyak berbanding aku..tambah-tambah Jab. Agama Selangor pakai online kan..pakcik kene sungguh la mengisinya..borang aku masih cam biasa..pakai manual..Cuma yang aku kene ready adalah Abah aku..aku kene bagitau Abah siap-siap sebab takut abah keje luar pulak..Abah kene pegi sign borang nikah kami di depan Tok Kadi.. Aku harap sume berjalan dengan lancar..Amin..



3 comments:

a.R said...

smoga bjln ngn lancar.....~amin

shriza said...

wah..da tak lama lagi tu.

tuLip said...

amin..mekasih Cik Muda

yeala kak iza..berdebar senarnya..hehe..