Saturday, December 10, 2011

Tarian Cuti-Cuti 1 Malaysia

minggu lepas aku dan geng puspanita bppa pergi menari di dataran merdeka.. aku bawa diorang sebab SKT aku la kan.. capai jugak akhirnya SKT puspanita bppa..huhu..

tariaan cuti-cuti 1 malaysia nie anjuran kem pelancongan m'sia.. aku dah berangan nak jadi peserta tarian cuti-cuti 1 malaysia..sebelum nie aku pergi jadi peserta biasa jer..just datang dan menari..sekarang nie siap dapat baju, topi, beg dan sponsor lain..huhu.. tarian tetap same..hehe..tarian paling best adalah tarian sewang dari orang asli..goyang dek, jangan tak goyang..huhu..

meh kite tengok gelagat kami di tarian cuti-cuti 1 malaysia..posing abis!! huhu..
inilah suasana di dataran merdeka sebelum mulanya tarian cuti-cuti 1 malaysia
kami tekun dengar taklimat sebelum mula menari..haha..
maaf la..gambar menari kami tak de la..sebab tak de jurufoto..huhu..jadinya selesai menari baru boleh posing..huhuhu..
inilah trainer tarian kami..kami ikut segala langkah-langkah tarian yang diorang buat.. yang paling penting senyum..huhu..
ha..kami posing lagi..muka happy jer..
i like dis picture... 3 hijau 3 biru..terbaeeekkkk!!
nie kete Rosma..tak tau kete body guard ke, ape ke,,sempat la kami bersalam dengan die..sebab die yang rasmikan majlis tarian cuti-cuti 1 malaysia..masa nie die nak balik dah..selesai sudah tarian cuti-cuti 1 malaysia.. tahun depan ade lagi dalam SKT puspanita..jadi tunggu tahun depan..aku harap lagi ramai penyertaan.. ~~OuT~~

No comments: