Sunday, December 18, 2011

Kenyang di Carl's Jr.

dua hari lepas Shinbe dah meroyan nak makan burger Carl's Jr..tapi bukan di Mid Valley tapi di The Mines jer..tu pun nak meroyan..huhu..dalam sakit-sakit ade mengidam die..huhu..senarnya aku pun meroyan juga lepas Shinbe cakap pasal burger Carl's Jr..tak silap aku dah hampir setahun kami tak makan Carl's Jr. Al maklum la..harga burger die bukan harga burger Mc.D atau pun Burger King.. tapi memang berbaloi la kalau makan burger Carl's Jr. nie sebab kami boleh 2 kali trip dengan 1 burger tue..besar ko mak!!..huhu..kalau nak tau harga nya bape u all boleh jer pergi rasa burger Carl's Jr. ada kat Mid Valley, The Mines, Pavilion, Sunway Piramid, One Utama dan akan dibuka di Subang Parade..
ini menu baru di Carl's Jr. Chicken Tenders.. ala-ala Fish n Chip Carl's Jr. aku ingat nak try semalam tapi terlalu rindu dengan burger die tak jadi nak amik menu nie..
burger faveret aku, sebelah kiri : mushroom burger single dan burger faveret Shinbe, sebelah kanan : terayaki burger double okey.. siap de tag double tue.. biasa la Shinbe mesti double punyer..huhu..
 
inilah Terayaki Burger dan tak sampai 1 minit burger ini akan direnovet oleh Shinbe..
tengok nie Shinbe renovet burger die tambah tomato dan bawang india yang dah siap potong dadu..padahal dah ade tomato dan bawang dalam burger tue..tak sedap kalau tak banyak kata nya..bahan-bahan nie asing dan letak kat tempat salad juga self service punyer..
tu die..salad die satu tapak tangan kite..bayangkan lah burger nye,,huhu..Shinbe renovet lagi tambah lada hitam dan sos cili sebelum digigit Shinbe yang kelaparan..hahaha..
ini Mushroom Burger tapi aku tak de renovet sana-sini..aku terima burger nie seadanya..huhu..aku telan jer..sos pun takde sebab aku tak suke sos cili mahupun tomato..huhu..
paling aku minat di Carl's Jr. kentang goreng die yang ade kulit lagi..rangup tau..fresh sangat!! dan objektif nya tetap sama BESAR..yumm..yumm..!!
saiz yang berbeza kan..satu LARGE dan satu lagi MEDIUM..Mestilah Shinbe LARGE dan aku MEDIUM..huhu..saiz kotak kentang nie yang medium tue sama besar dengan large kentang Mc.D.. cube bayangkan..huhu..ape-ape pun memang habis tau..huhu..
set tanpa burger kerana burger dalam proses kami habiskan..huhu..air di Carl's Jr. nie self service dan boleh tambah lagi..Carl's Jr. dah tambah jenis air iaitu Ice Lemon Tea..lemon bubuh sendiri tau..banyak-banyak pun tak pe..Shinbe amik air tue dan aku amik air FANTA anggur..tengok cawan medium die sama besar large Mc.D..akhirnya selera kami nie sampai ke malam kenyang nya..    
Thanks CARL'S JR....

2 comments:

a.R said...

lazatnye.~

tuLip said...

memang lazat...try la aze..memang bebaloi!! huhu..