Sunday, December 11, 2011

My Corner untuk Mama...

dalam bosan-bosan duk umah aku de la try tuk buat pages baru..aku try xplore sendiri jadi pandai dah lar..huhu..dalam membuat pages sendiri aku rase cam nak wat pages untuk bisnes mama.. hehe..mama kan de bisnes menjahit baju yang kecik-kecik je kan..jadinya aku nak realisasikan mama punyer angan-angan nak wat promo dalam internet kata nya..huhu..

alhamdulillah dalam masa 20 minit aku create jadi la die pages untuk bisnes mama dalam blog aku.. nak buat kan blog mama bukan tau sangat nak buka internet nie..nanti-nanti la aku create blog lain yea.. jadi, siap sudah pages untuk mama, aku bagi nama My Corner kat pages aku dan nama bisnes mama adalah Nor Tailor...

boleh la singgah-singgah die pages baru aku yea..kalau minat boleh tempah..huhu..

No comments: