Thursday, October 13, 2011

The Secret Life of NORA Part 2

hari ini aku nak masuk cite part two dari teater The Secret Life of NORA.. aku nak kongsi gelagat aku yang aku rasa kelakar nak tunggu turn minta autograf sume pelakon TSLON.. aku nak minta maaf dulu yea sebab hasil tangkapan gambar aku tak berapa cantik sebab miss Jiejii yang capture..die segan dgn artis-artis nie..so sory to say yea..huhuhu..
masa nie dah selesai panggung teater mereka..jadi masa nie kami sume berkerumun diorang nie nak bergambar..huhu..untuk pengetahuan korang masa aku tengok teater nie TPM kita ada datang juga..lepas Budget 2012 nak tenang fikiran tengok TSLON la..hehe..
hehehe..snap kat sane pulak..susah jugak tau nak amek gambar diorg nie..bodyguard yg over tau..tak suke..huhu..
 ready for the autograf..huhuhu..aku tak sabar nak jumpe Tiara J buat kali kedua..huhu..aku miss jumpa die masa teater P.Ramlee The Musical season 2 sebab tak tunggu untuk autograf dan balik awal..huhu..
haaa..tu die turn aku nak sampai dah tue..beratur tau jgn tak beratur..nasib baik sempat beratur sebab bodyguard depan aku tue bagitau yang 2-3 org belakang aku adalah last person..kene stop dan orang lain tak dapat beratur dah..end...huhu..nasib la..
ha..nie la antara gambar yang agak rosak dan tak berapa cantik..ikut gambar nie aku tengah dapatkan autograf Tiara J dan i say luv kat die..sebab teater die besssttt sangat.aku tak pernah lagi kecewa la..huhuhu..
hehehe..sekarang aku tengah minta autograf Adibah Noor..Dia memang pelakon yang bagus..dia kelakarkan suasana..terbaek la..
dalam tengah beratur minta autograf pelakon, tetiba datang sorang pompuan dan lelaki kat aku nak minta amek gambar aku dan adik-adik kecil nie sebab nak masukkan dalam album FB The Secret Life of NORA..antara banyak lagi dalam album Facebook Spotted at NORA ini..syOk giler aku..huhu..
jadinya, inilah hasilnya autograf aku minta dengan pelakon-pelakon teater The Secret Life of NORA..

3 comments:

JieJ said...

Bestnya sha!!!!!!!!!lupa aku nak kirim salam aku kat Pak Nil..heheheh

ddlea said...

Glemer ko sha... Ngalahkan adibah noor plak

tuLip said...

kak jieJ~ huhuhu..Pak Nil kirim duit kat ko nnt kak..huhu..

ddlea~ ish xde la kak..besa jer..teruja skit jumpe diorg..huhu..bukan sllu jumpe pun..