Thursday, April 10, 2014

Keluarga Bahagia!!

Salam semua!! Lamenya aku tak buka blog aku nie tetiba teringat nak up dated n nak edit sikit2 aku punye wall bagi cantek sikit..yeala kan dulu-dulu punye kaler kan..skng dah laen..hehe..

aku nak hap date pasal diri aku la..hehe aku sekarang masih berkahwin dan mempunyai seorang suami dan seorang anak..yeala Adryana Syazleen..hehe..aku masih lagi bekerja di KPM. Kalau pasal kehidupan aku bersyukur dengan keluarga aku yang bahagia sekarang.. Yeala anak kan..macam-macam kerenah dia nak tunjuk.. Suami pulak..senang citer saya panggil Shinbe..hehe dah lama tak dengar panggil Shinbe. Dia makin lama makin aktif dengan sukan di Finance, Mardi.. baru-baru nie kami anak beranak follow dia tengok main futsal..best sebab kwn-kwn dia sporting..hehe.. Adryana apa lagi suka la die..tengok org sepak bola.. Syukur sangat dengan kehidupan family kecil aku nie..

Pasal keje pulak sebenarnya aku nak menghitung hari untuk bekerja di Jabatan lain..cukup la aku bekerja di KPM nie..aku nak cari gaya keje lain..Boss lain..staf lain..sumenya lain la.. InsyaAllah aku akan hap date lagi pasal pertukaran keje aku..Ape pun aku bangga dapat menabur bakti di tempat sekarang..

My Big Family..Mama, Ayah dan Adik2 aku..mereka la tempat aku meneruskan kasih sayang aku sehingga kini..Baru-baru nie Mama, Ayah dan Adik Kembar aku pegi umrah..Alhamdulillah selamat pergi dan balik..sihat mereka di sana dan pulang ke M'sia..


Inilah dia keluarga bahagian aku..Semoga keluarga aku dirahmati dan mendapat kesejahteraan dari Allah S.W.T. Amin..
  


No comments: