Thursday, November 22, 2012

My Baby..uummuaahh!!

Pejam Celik dah hampir 6 bulan aku kahwin..hehe..dalam 2 bulan aku kahwin, aku mengejutkan satu berita kepada sume ahli keluarga aku dengan khabar aku dah 'pregnant' hehehe.. bunting pelamin kata ko!! hehe.. Alhamdulillah cepat rezeki aku untuk aku menimang cahaya mata.. paling happy tentu bakal ayah, Shinbe..hehe.. sebab dah lama tak updated blog, aku dah buat banyak kali check-up dah.. Ibunya ok, baby pun ok..hehe.. kami dah berangan nak baby panggil kami "Ayah & Ibu" hehe..mula-mula nak panggillan "Papa & Mama" tapi havoc sgt kot...Shinbe kate cam moden sgt..hehe.. aku tak kisah asalkan baby sihat dan sempurna..Aminn..

Ibu dan Mama banyak bagi dorongan untuk jaga kesihatan aku..Thanks my Mum.. U all memang Da Best Mummy..hehe.. bagi kaum bapa cuma ayat nya " Dah lama tak dengar sore baby dalam umah nie.." itulah kedua-dua Ayah aku.. Ayah Ipin dan Ayah Jeni..hehe..InsyaAllah akan tercapai impian mereka yea..

 Minggu nie genap 25 minggu..aku maybe penat skit sebab kene pegi check up kan..slalu sgt kene ngadap muka nurse.. nak buat cam ne untuk anak tersayang dalam perut nie..buat masa skng aku masih anakku, "baby".. bila usap-usap perut aku panggil "baby! ibu sayang baby"..datang ayahnya nak dengar jantungnya jer.. pastu panggil "baby, ayah nak dengar baby gerak" pastu ayah kate ade bunyi bup,,bup,,bup,,hehehe..comey sgt..aku tak dapat dengar..dapat rasa baby gerak je..huhu..

Anakku, semoga baby sihat di dalam kandungan ibu.. Ibu sentiasa doakan baby selamat, selesa dan sihat di dalam kandungan ibu sebelum baby melihat dunia ini dengan indanya..Amin...

No comments: