Saturday, November 24, 2012

MAHA 2012

23 November 2012, MAHA 2012 telah bermula..hari ini dah hari ke-2.. entry untuk Shinbe senarnya sebab dalam 2 minggu lepas geng mardi sibuk sungguh la dengan projek MAHA nie.. Shinbe sibuk dengan belanjawan MAHA berjuta-juta nie kan.. aku pun turut balik keje lambat sebab tunggu Shinbe siap kan keje.. Ape pun salute la kat orang mardi nie kan sebab sibuk benor untuk MAHA nie.. MAHA nie sampai 2 Disember 2012..

MAHA nie cam-cam ade..meh la kite ramai-ramai meriahkan MAHA untuk tahun nie..bagi ari pertama, Shinbe dah pegi dulu masa rehat die.. aku tertarik dengan satu pamplet nie.. memang aku nak pegi sangat la ke sana cari benda nie.. terutama satu flavour nie..benda tue yealah.....
v
v
 v
v
v
v
v
Kek Lapis Dayang Salhah Sarawak...Cadbury Flavour!! fuhh mengamcam!!
memang aku cari la kek nie..huhu.. last aku makan bln 3 dulu masa pegi kuching, sarawak..

Jadi, mari la kita pegi sane nye..JOM!! MAHA buka dari kul 10 pg - 10 mlm... 

No comments: