Tuesday, November 15, 2011

Aku dan Kucing..

aku kenal dengan kucing masa aku kecik lagi..aku duk dgn nenek dan atuk yg dah lama bela kucing.. jadinya aku jadi tak takut atau pun geli dengan kucing..Alhamdulillah sehingga sekarang aku tak de pun alah atau sesak nafas dengan bulu-bulu kucing bile aku peluk kucing-kucing nie..huhu..

lepas nenek dan atuk tak bela dah kucing aku pulak sambung waris bela. Lagipun kucing adalah binatang kesayangan Nabi Muhammad S.A.W..Kucing adalah aku rasa paling comel dan hampir memahami perasaan tuan yang membela die..aku dan Mama dah pandai bela kucing dan hampir 8 tahun aku dan Mama membela kucing kami..

Kucing kami nie paling handsome iaitu Tompok dan nama timangan Popok..hehe.. yang paling comel iaitu Chomot atau nama timangan Momot..bukan Momok..huhuhu..Ade gambar kucing-kucing nie kat sebelah gadget blog aku nie..

Diikutkan aku nie pencinta kucing yang sejati..aku sungguh sayang dengan kucing dan jika aku dengar kucing aku dah mati, aku akan menangis seperti kehilangan orang yang tersayang..

Suka sangat dengan kucing sampai aku letak wallpaper desktop pc ofis aku gambar nie------------->>>
comel kan...??? hehe.. gambar nie kau dapat dari email aku terima dari kawan aku..huhu.. ape pun kucing kesayangan aku nie seekor yang agak bising bile die mengiau.. bukan minta makan pun, minta nak dukung, belai die..mengada-ngada kadang-kadang tue..huhu..
inilah die..si Chomot sayang..huhu..pandaikan die bergambar..dari kecik aku ajar die bergambar..inilah hasil nya..huhu..yang Tompok tue susah skit nak bergambar sebab die pemalu..huhuhu..

No comments: