Wednesday, February 24, 2016

Scha Back!!!

Assalamualaikum

Apa khabar semua.. hari ini tetibe teringat blog aku yang betul2 dah off dari hidup aku. jadi mencari la blog aku kembali untuk ingat balik username dan password terhegeh2..

Sekarang hidup aku ok jer tak de la kaya sangat dan xde la miskin sangat..maksud aku xde la kaya duit dan tak de la miskin ilmu..hahaha..

ok..teruskan je..

Aku adalah wanita hamil kali kedua..huhuhu

Mac - Check up 2/3/2016 untuk 21 minggu di Klinik Kesihatan P.18 Putrajaya

April - My Bornday 12 hari bulan

Mei - belum dalam diari hidup

Jun - Puasa bagi tahun 2016

Julai - Raya dan tunggu saat melahirkan Second Baby..due date 12 Julai 2016

Ogos - Dalam Pantang

September - Menikmati cuti bersalin dan Raya Haji

Oktober - Mula keje balik lepas cuti bersalin yang panjang tapi gaji jalan..

November - Perang keje bermula..

Disember - Dilema nak OT tutup akaun orang atau biarkan jer..

InsyaAllah akan hapdet dari semasa ke sama perkara-perkara di atas mengikut kemampuan acik nie ha..

#okbabai

No comments: