Monday, September 9, 2013

MoOd TuLip

Assalamualaikum

Fuhh..fuhh..berhabuk dah penulisan blog aku nie..sian die dah lama tak ditaip di kamar kerdil ini.. Alhamdulillah aku masih lagi seperti dulu cume aku betul-betul sibuk dengan keadaan diri, keluarga, kerja dan keadaan sekeliling.. sebenarnya cam-cam aku nak hup-date di kamar blog aku nie tapi jemari tak sampai untuk menaip.. begini mulai hari ini aku berjanji pada diri untuk tekad mencoret sedikit tapi bermakna dlm hidup aku..

Kehidupan ~ aku, Shinbe dan My Bubbu..hari ini aku tetiba moOd tak best..rindu sangat dgn My Bubbu.. tetiba hati aku tekad nak cari tempat pengasuh baby.. Shinbe dah tekad nak spend time tghari sok untuk tanya tempat pengasuh taska kat KETTHA.. Ya Allah KAU berikanlah kami kekuatan untuk menjaga My Bubbu.. Tak ley tahan dah..asyik balik tak de My Bubbu.. die dah besar..kami kene tekad..

Kerja ~ Hari nie jugak moOd aku dihantui oleh bos-bos di ofis..tapi aku sempoi. aku redah jer..apa mau aku bagi..asalkan keje settle.. balik tepat jam 7 mlm.. kalau My Bubbu dah ade dgn aku takder la aku balik cam nie.. baik men dgn My Bubbu.. yang penting kerja tetap bawak balik umah..siapkan sebab sok pagi boa mau tengok..Apa hasil??? 

Kreativiti ~ Hahaha..nie paling aku suke..aku mudah rajin membuat pencuci mulut ikut resepi orang bagi ataupun amik dari internet.. Skng aku dah glamour dgn penghasilan Aiskrim Homemade.. lagi satu Kek Kukus Coklat.. hua..hua..hua.. Kaalau nak tempah boley jer..ikut permintaan pelanggan..harga boley runding..

Sekian, nanti aku update lagi yea..!!

#akurindupadaadryanasyazleenmybubbuummmuuaahh#

1 comment:

Anonymous said...

rajin pulak ari sabtu ni bos-bos keje...huhu