Friday, June 15, 2012

"SCHAYEL"

Salam dunia, dah hampir 2 minggu aku menjadi milik Shinbe.. aku telah bergelar puan..fuhhyooo!! hehe..saat aku dinikahkan pada 1 Jun 2012..lama aku tunggu tarikh ini.. Dengan sekali lafaz oleh Shinbe, aku sah menjadi isteri dia..huhu.. Alhamdulillah Syukur!! aku memanjat kesyukuran majlis pernikahan kami selamat selesai.. Aku cukup terharu dengan Solat Syukur yang dilakukan oleh Shinbe setelah selesai nikah.. Majlis batal air sembahyang dengan seutas gelang dari Shinbe dan balas oleh aku dengan sebentuk cincin perak.. Aku berdoa semoga perkahwinan kami sehingga bernyawa ke syurga (doa makcik-makcik kami berdua..hehe) AMIN...
Shinbe menyerahkan mas kahwin...
Ciuman kasih dari seorang suami..
Selesai majlsi akad nikah bersama barangan hantaran...
eksklusif dari "SCHAYEL"

No comments: