Friday, April 13, 2012

Sehari 12 April

Helooooo.. Dah berlalu satu hari aku menyambut umur yang baru.. Memang teruja bila sampai hari macam nie.. Agaknya makin tua kot.. ape pun aku nak ucapkan terima kasih kepada insan yang tersayang menjadi pengucap utama dalam menyambut umur baru aku nie..Mama!! Terima kasih dengan ucapan ketepatan pada jam 12.00 tengahmlm. Dan insan kedua Shinbe yang Tomey-Tomey yang 1st time dan dalam sejarah beri bunga rose sebab sepanjang bercinta dia memang enggan beri bunga pada aku..mungkin sebab bukan untuk makan kan..hahaha..ape-ape pun terima kasih yea..!!

Dan kepada kawan-kawan face to face di ofis yang beri ucapan selamat aku ucapkan terima kasih banyak.. senarnya inilah hadiah paling bermakna dalam hidup aku...INGATAN..Alhamdulillah.. hehe.. Dan rakan-rakan FB yang bagi ucapan terima kasih juga.. Terima kasih korang.. 

Tahun nie aku memberi hadiah kepada diri sendiri..lain dari lain la kan, asyik dapat hadiah dari org jer, diri sendiri bagi lak..hehe.. hadiah paling bermakna dan InsyaAllah aku akan pakai sepanjang hidup aku.. untuk kawin aku jugak..huhu..ape die??? Rahsia sebentar.. pending sehingga kawin aku..huhu...

1 comment:

ddlea said...

yeayyy... selamat la bertambah kertu....

Happy birthday sha... semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan inysaallah sampai jodohnya...