Monday, August 1, 2011

Port Dickson untuk Awal Ramadhan

awal puasa nie selalu nya akan berbuka dengan tenang dan tidak memikirkan pasal keje atau pun masalah-masalah lain sebab nak bertawaduk berpuasa.. tapi nie la tugas demi negara dan kerjaya..cewah!! adui poyo jer..tapi nie la keje aku..klo ade tender mesti ade mesyuarat penilaian..nak kene in charge jadi urusetia mesyuarat nie..cuma masa yang tidak menentu kalau ade tender..

kalau tahun lepas bln tujuh dan lepas raya aku kene urusetia mesyuarat penilaian nie tapi tahun agak teruja sebab masa puasa kene urusetia mesyuarat nie pulak..nie la rezeki bulan puasa namanya..ada hikmah semua nya..huhu..(feeling sedey lak..huhu..) yelah rezeki berbuka dan bersahur ala hotel..dapat aku rasa kan..huhu..

aku akan bertolak tengahari nanti dan akan menuju destinasi di PNB Ilham Resort P.D. Negeri Sembilan..huhuhu..ada setengah ofismate aku kate tak bape best..biase-biase jer tapi bila aku beritahu mak su aku die kate best lak..ermm tak pe aku dah sampai nanti aku nilai dulu cam ne kan..huhu..

inilah map destinasi yang perlu di tuju oleh aku sebentar nanti..huhu..
mesti sampai-sampai nanti jumpa signboard nie dulu kan..hehe..
dan inilah pandangan dari kolam mandi dan hotel yang akan aku duduk kot la..huhu..

Mudah mudahan perjalanan aku dan ofismate yang lain baik-baik saja dan selamat semuanya..Amin..!!

OUT~~peace~~

3 comments:

akmadablueberry said...

cik tulip oii..tempat n tujuan mesyuarat harus silent..tertakluk bawah akta rahsia rasmi..ngeh3.. =p

tuLip said...

hehehe..tak maklum pun mesyuarat tender ape kan..belambak tender kat malaysia..huhu..rase ank duk sini lagi kat sini..lazat-lazat makanan die.huhu..

tuLip said...
This comment has been removed by the author.